24 mai 2012

Inventii trasnite


Azi am auzit o stire interesanta: la Muzeul Tehnicii din Bucuresti s-a deschis un Tirg cu inventii trasnite create de romani. Aici poti achizitiona cu 80 lei un sutien care vibreaza, inventat de un timisorean. Daca doresti, poti lua un sutien care te scapa de oboseala prin bioenergie. Tot aici poti sa cumperi o rochie, care iti trateaza boala de care suferi (e vorba de culoare si de imprimeu). Sunt si piramide care genereaza energie, dar si pahare care lumineaza atunci cind sunt pline - deci iti spun cit trebuie sa bei.

Imaginatia omului nu are limite si te surprinde mereu cu noi inventii. Unele sunt amuzante, altele sunt utile. Am fost curioasa cu privire la acest subiect si am cautat pe internet si alte inventii surprinzatoare.


Sper ca v-am trezit si voua curiozitatea.

3 comentarii:

  1. Am vazut mere patrate si pere in sticle dar nu si pepene patrat . Mai usor de transportat , se acopera aproape tot spatiu de transport , se taie in cuburi mai usor .. etc . e o ideie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, o forma de genul acesta (cub) are multe avantaje. E o idee simpatica, dar si practica.

      Ștergere
  2. Am vazut mere patrate si pere in sticle dar nu si pepene patrat . Mai usor de transportat , se acopera aproape tot spatiu de transport , se taie in cuburi mai usor .. etc . e o ideie

    RăspundețiȘtergere